fredag 13 maj 2016

Ididdit

Förstår att ni alla sitter som på nååålar och frågar er: Blev det lugg? Eller blev det inte lugg? Och.... *trumvirvel*.... det blev det!

Nils kände inte igen mig förrän jag lyfte på luggen och började prata, och mamma såg inte att det var jag först, när jag sms:ade en bild. SÅ olikt tycker jag kanske inte själv att det är dock. Men känner mig nöjd. Såhär efter första duschen är det lite mer Annifrid Lyngstad under Abbatiden-böj på den åt vardera hållet, men det gör ju i alla fall att jag ser bra. Och det är ju en klar fördel.

Et violà, ny lugg i hundra varianter:

5 kommentarer:

Linn sa...

SÅ SJUKT FINT! Bra vågat!

Hanna sa...

Skitsnyggt! Passar dig.

Fifi sa...

Skitsnyggt!

Unknown sa...

Ja, så himla bra det blev!

Maria sa...

Vad fint! Guva du passar i lugg.