fredag 19 februari 2016

En fredag i februari

Bild från nån form av lördags-nap nyligen.
Av allt jag hade tänkt hinna under mina två egentids-kvällar hann jag kanske.... 20 procent. Eller så. Måste bli lite mer rimlig i min planering. Men hur som helst var det väldigt skönt med lite slappartid och med helt ostörd sömn.
Fast en konstig grej: jag vaknar ungefär hundra gånger tröttare när jag vaknar själv istället för av en liten hand som rotar runt i mitt ansikte och säger "där! där! där!". Var jättetrött i morse. Brukar inte vara det. Ganska ologiskt ändå?

Nu jobbar jag i alla fall klart veckans sista. Om en liten stund hämtar Johanna och Emely mig och så drar vi till de småländska skogarna och resten av våra familjer. Peppen inför helgen, mycket hög!



1 kommentar:

Jenny sa...

Känner igen det där. Jag sover också så humla mycket sämre utan en massa små fötter i ansiktet.