måndag 23 februari 2015

En måndag

Idag kom mina urgulliga kusinbarn hit på lunch med sin mamma. Det passade himla bra eftersom jag var hos barnmorskan på morgonen och jobbade hemifrån resten av dagen. (Uppdatering BM: allt var tiptop nu också förutom att bebben inte fixerat sig ännu.)

Nu har både Klara och Linnea sagt ordentligt hej till sin nya lilla syssling. Klämt på hens fötter genom magen och fått en liten hej-buff tillbaka. (Här skulle jag vilja jag infoga den där mobilsmileyn med hjärtan i ögonen.)


3 kommentarer:

Anna Granström sa...

Så fint! Och jag följer dig med spänning som du vet...

Jenny sa...

Hjärtsmiley här med! Och Pampas fixerade sig aldrig, tror att han var upptagen med annat.

mammas machete sa...

Å så fint. Spännande som bara den. Ibland längtar jag lite (men bara lite) till den där väntar veckorna INNAN. Kram!och <3