måndag 13 oktober 2014

Easy to please

Drömmen. (Bild lånad av Clas Ohlson)
Jag är så jävla sugen på att äga en pappersskärare. Måste nog köpa en. A har kommit med en stilla önskan om att jag inte ska välja en sån där svinstor som har ett helt bordsunderlägg med olika markeringar under sig, vilket man ju kan förstå med tanke på att vi snart fyllt två förråd i källaren med prylar som inte direkt används varje dag. Jag har alltså tiggt till oss ett extraförråd av en granne som ändå inte använder sitt = genialiskt upplägg. Men ändå. En pappersskärare behöver man väl? Tänk att kunna sitta vid sitt skrivbord och skära papper, foton och annat i PERFEKTA vinklar. Det är drömmen det.
Det är nästan så att jag tror att en sådan mackapär skulle kännas lika magisk att äga som min dymo och/eller min häftpistol.

mvh väldigt pysselsugen

2 kommentarer:

monthdayyear sa...

Klart du måste ha en sådan! Har själv en hobbyvariant och även om jag inte använder den varje dag så blir jag lika glad de gånger jag faktiskt använder den :)

Johanna sa...

Förstår det, tänker att det nog är det ultimata pysselverktyget att äga :)