söndag 8 juli 2012

Lagerhuset

Igår tog jag med några vänner och åt middag på Lagerhuset efter jobbet. Lite för att jag fyllt år, men mest för att jag ville passa på och hänga lite när man ändå har chansen. Malin har till exempel varit borta en hel månad i Ukraina och rapporterat från fotbolls-EM, så det var mycket fint att se henne igen. 

Såhär tyckte vi om maten: GÅ DIT OCH ÄT FÖR FAN. Så sjukt gott. En av huvudrätterna består av en enda stor halloumiklump med en massa goa grejer on the side. Ja, jag valde naturligtvis den. Räckte med att skymta ordet halloumi så hade jag bestämt mig. 

8 kommentarer:

Ann sa...

HALLOUMI!!!!

Johanna sa...

I know! :)

Johanna sa...

(Och om du menade "det stavas med två L" så har jag rättat till det nu. Hehe.)

Jenny sa...

I sommar ska vi till Göteborg (har jag bestämt) för att hälsa på min bästis. Är det hit man ska gå då? Eller finns det andra göttiga ställen också? Kan inte du skriva ett litet inlägg med dina favvoställen, dit man borde gå? Bra, då var det bestämt. Tack på förhand!

Fifi sa...

Mm, allt som innehåller mycket ost är bra!

Duktiga Tjejen sa...

Älskar halloumi! Har alltid det hemma och gör ofta. Mums... Tyvärr är jag lite laktoskänslig, men vafan. Det får det vara värt. Är glad över de få goda ostar jag kan äta nu :)

Johan sa...

Jättejättetack för tips. Var där i lördags och den hamnar lätt i topp tre med Göteborgs andra favoriter Familjen och Skojarbacken.

Johanna sa...

Jenny: Ska bli!

Fifi och DT: Håller med.

Johan: Varsågod! Kul att du gillade stället.