tisdag 31 juli 2012

En lille update

Värst vad man tar paus från bloggen såhär års. Blir väl så sommartid (även om "sommartid" just nu mest verkar innebära "korta regn så kraftiga att hela innerstan översvämmas"). Men jaja. Helgen var i alla fall kalasfin! Min svärmor var här och vi åt lunch hos mina föräldrar och tapas på ett överfullt Linnegatan på lördagkvällen. Och så fick jag supertjusiga glas i efterskotts-födelsedagspresent.

Och igår var jag hos Linn och firade hennes födelsedag efter jobbet, och nu ska jag strax pinna iväg och träffa Sofia för ett glas vin i den lilla strimma eftermiddagssol som hittat fram mellan regnmolnen.

Dessutom... OS liksom. Älskar det. Tittar ju inte så mycket på sport annars direkt, men OS är så himla magiskt. Kan kolla timmar i sträck, och nu har jag även upptäckt att svt sänder allt live på webben så att jag kan smygkolla samtidigt som jag jobbar om dagarna. Fint! Jobb, vänner, sommar, OS. Allt är bra.

Hej på en stund!

1 kommentar:

Anna Granström sa...

Härligt att allt är bra! Bloggen finns ju kvar liksom.