onsdag 25 januari 2012

Tack bloggen!

Vet ni, jag träffade Josefine i verkligheten igår, och hon är precis lika grym som man tror när man läser hennes blogg. Fint! Det här med att bloggen serverar en nya roliga smarta sköna vänner som man aldrig hade träffat om det inte vore för internettet... det är en väldigt bra grej tycker jag. Det är något speciellt med att träffa någon som man inte alls känner, och ändå kunna prata i tre timmar som vore man gamla vänner. Gillar detta fenomen.

(Förresten om ni inte läser J:s blogg redan – börja med det. Mkt bra!)

6 kommentarer:

Sofia sa...

Åh, jag vill också träffa Josefine!
F ö var det så himla bra att du kom upp till bloggalan! Och så himla dåligt att ni (eller jag) bor så långt bort!

Lisa sa...

Älskar hennes blogg, faktiskt den första jag började läsa. Lite fuskigt faktiskt att ni hålls och dricker öl och så.
Eller vem sa nåt om öl förresten, här går jag visst händelserna i förväg.. ;)

Johanna sa...

Sofia: Jaa, det var så HIMLA kul att träffa er allihop.

Lisa: Haha jomenvisst, vi drack öl! Ett par Cruzcampo :)

Josefine sa...

Ja! Det är så lustigt och fint att man bara kan börja prata sådär. Så himla roligt var det! Det gör vi om snart. (Och tack!)

Johanna sa...

Ja, det gör vi!

Fifi sa...

Ja, hon är grym den bruden!