söndag 24 april 2011

Skohimlen.

Häromnatten drömde jag att jag hittade ett par Swedish Hasbeens billigt någonstans, och blev i drömmen överlycklig. Vaknade sen av att det pep i H&M-appen på mobilen, och där stod det att Swedish Hasbeens gjort en kollektion för H&M som skulle lanseras samma dag. Mycket märkligt sammanträffande. Kände mig psychic.

De säljs bara i 150 utvalda butiker i världen och jag tror de sålde slut på bara några timmar i Sverige. Men här i Bern går ju allt lite långsammare - tur för mig! Fick lätt som en plätt tag i ett par här, för 550 kr istället för de typ 1500 som de brukar kosta.

Är löjligt kär i dem nu.

2 kommentarer:

Colombialiv sa...

Oj! Har aldrig hört talas om, men vad fina de var!

(Finns dock inget H&M i Colombia, buhu...)

Johanna sa...

Ja, visst är de fina?! Älskar hela träskokonceptet, upphottad retrodesign och dessutom gjorda helt i bra ekovänliga naturmaterial.

Har ju verkligen inte bra koll på märken och sånt annars, men just de här gillar jag väldigt mycket.

(HM borde tänka på alla utlandssvenskar och finnas överallt, även i Colombia :))