lördag 23 april 2011

Glad Påsk

I helgen har jag varit gräsänka eftersom D är i Sverige, och jag har mer eller mindre konstant hängt i Sofias och Andreas nya lägenhet på Militärstrasse. Fult gatunamn, men allt annat är verkligen toppenfint med den! Stora rum, högt i tak, stuckatur, gamla trädörrar. Drömmen!

Jag hjälpte till att packa upp lite i fredags men i ärlighetens namn har jag varit med sällskap vid balkonghäng än flytthjälp. Två kvällar i rad har vi suttit där ute och smaskat god mat och njutit av vårkvällarna. Hoppas ni också haft en fin påsk!

2 kommentarer:

C sa...

Hallojsan! Allt bra far jag hoppas. Paris sag uuuuunderbart ut!!!!

Alltsa duuu. nu har jag en fraga här va.. :) Bilderna i detta inlägget: hur redigerar du dom? älskar detta stuket... lär mig!! :D

kram cornelia

Johanna sa...

Hej du!

Mycket enkelt, just de här har jag matat in i kameraappen "Camera Bag". Då kan man göra om till polaroidformat, svartvitt med 60-talsstuk, bilder som ser ut som 1974 etc etc etc. Mycket enkelt och tjusigt!