onsdag 6 april 2011

Alla goda ting är tre

Här är dagens tre goda:

1. Vi har bokat tripp till Paris. 18-20 april ska vi åka dit och gå runt och titta på folk, fika på konstnärliga caféer, dricka vin i park och sådana saker. Vi har bokat ett hotell "med en liten terass" (hurra!) som ligger i Montmartre (precis söder om, så även nära till Seine och alla sevärdheterna där). Har aldrig varit i Paris förut och mottager därför med största tacksamhet alla tänkbara tips från er!

2. Vädret. Det har blivit sommar här. Jag bär sandaler och klänning. Jag ligger på tak och solar. Jag funderar på att åka och bada i floden. Det här gör mig väldigt lycklig. (Igår: pms. Idag: glad).

3. Jag har sytt klart inte bara ugglan, utan även en grej med små fack med ugglor på, att hänga på väggen. Längtar väldigt mycket efter att få ge dessa till de två små ongarna som ska få dem. 



Inga kommentarer: