tisdag 18 januari 2011

Min nye idol.

Var på Dance Aerobic II ikväll och vi var sammanlagt bara tre personer. Jag, instruktörstjejen och en härlig man i 50-årsåldern. Han hade gråsprängt hår format i en go 80-talsfrilla och så mycket dance-moves i benen att jag nästan blev lite rörd. Det var så himla fint bara. Han skämdes inte för sig minsann, stod och körde olika danssteg och diggade för sig själv även innan vi hade satt igång.

Jag kan verkligen tänka mig att den här snubben var sjuuukt mäktig på dansgolven på 70/80-talen. Gissar att han hade rullskridskor, tights och färgglada svettband.

4 kommentarer:

Colombialiv sa...

Härligt! Det borde vara fler sana och färre pretton pa träningspassen.

Johanna sa...

Word!

Josefine sa...

haha :) skicka hit honom!

Tack för kommentaren om frillan. Jag trivs bra i den! Vet dock inte hur jag vågade, antar att jag bara inte tänkte efter :P

Jag saknar er alla och hela schweiz. Satt o kollade innebandy med Patricia ikväll och längtade tillbaka lite. så, bli inte förvånad om jag plötsligt skulle dyka upp! :)

Kram!

Johanna sa...

Gött att du trivs i frillan, den såg verkligen kanonsnygg ut på bilden!

Och du är såklart välkommen hit! Förstår att du längtar, jag kommer definitivt att sakna mycket med Schweiz när vi flyttat hem. Det blir ju så. Tur att man kan hälsa på.