lördag 6 november 2010

Merci båkå!

Sofia och jag är ju väldigt hurtiga med träningen nu för tiden så mina träningskläder blir svettiga i en betydligt snabbare takt än jag orkar tvätta i. Hence: noterade förra veckan ett behov av fler träningslinnen och brallor. Inkluderade där även ett behov av lite nya skidkläder.
Och så vips hände något väldigt gött. Andreas jobbar ju på Intersports huvudkontor och där hade de utförsäljning bland personalen av en enorm mängd klädprover de hade liggande. Till väldigt, väldigt, väldigt bra priser. 
Snäll som han är, Andreas, så passade han på att shoppa loss inte bara för sig och Sofia, utan också för mig och David! Skidjacka, skidbyxor, underställ, andralager-tröjor, träningslinnen, träningstights, skidvantar och skidhandskar, softshelljacka och en skitfin vindjacka... Totalt 14 grejer. Snittpriset: 60 kr per plagg. Rätt nöjd! :)

Så TACK Räzu!

Nu kommer han och Sofia strax hit på middag och skräckfilmsmaraton. Ska bli riktigt gött att bara slappa - den här veckan har hittills varit smockfylld av jobb och träning så jag känner att jag verkligen är värd lördagsvinet och soffan nu.

Inga kommentarer: