onsdag 28 april 2010

Årets första dopp (x2)...

...Check!

4 kommentarer:

Emma sa...

Åh fy fan vad kallt det måste ha varit! Försök inte tuta i mig nåt annat.

Johanna sa...

=) Det var det! 11 grader stod det på en digitaltermometer nere vid playan. MEN, det var svinvarmt i luften, sådär så man svettas i linne och kjol, så man behövde verkligen svalka sig. Jag och Sofia låg vid Marzili i fem timmar :) En man visade pungen när han bytte om liggandes nära vår filt. Så kan det gå.

Josefine sa...

Ja men så tragiskt. Och naturligtvis jättetrist! :( hade jag vetat att det skulle bli såhär hade jag "försökt" lite mer att styra upp tidigare..trodde ju som att vi skulle hitta någon dag! Men ingen har så taskig tajming som vi. Ni får helt enkelt ha det så super på resan nu först, sen får vi försöka hålla kontakten! kanske råkar ses någonstans i sverige i sommar, annars är det nog inte omöjligt att man gör en resa till schweiz nästa år :) Känns helt knäppt att som redan splittras från varandra.. Aja, hare gött! Och bra jobbat med första doppet! ;D KRAM

Johanna sa...

Jag vet, sjukt att vi inte lyckats tajma in någon dag att ses.. Men som du säger, vi håller kontakten! Ha en grym sommar!