tisdag 13 november 2007

Ja, och så tar vi väl lite lunch vid 18-snåret.

I helgen sov jag två nätter hemma hos mina föräldrar. Mamma sa en sak som fick mig att inse att min lillebror faktiskt bodde där rätt länge utan mig (innan han också flyttade hemifrån). Klocken var 10.10 på morgonen och jag hade vaknat. Då tassade min mamma in, och sa -viskandes!- "Jag tänkte komma med frukost på sängen. Men jag kan komma när som helst. Det är ju fortfarande väldigt tidigt.... ska jag komma vid 12?"

Vid TOLV?! Haha... Min sjusovande bror har verkligen påverkat mina föräldrars tidsuppfattning när jag inte bodde där längre...

Såhär ser min nyvakna bror ut! :) (Bilden är tagen när vi var i Beijing feb -06)

2 kommentarer:

Le Tokbiff Total sa...

Haha...det skapas ingen svår popkonst av att vara uppe med tuppen

Johanna sa...

haha precis. missa inte bilden jag lagt till ;)