onsdag 28 november 2007

Debut

Idag har jag och Tjusberg för första gången* medverkat på en modeblogg. En smula roligt, jag kan ju ingenting om mode. Det är Anns blogg som har modetema den här veckan, och jag insåg när hon intervjuade oss [i datasalen i skolan :)] att jag just idag hade på mig kläder som är inköpta i 7 olika länder..haha. Jag släpar med mig mycket saker hem när jag reser.. Per däremot, jobbade lite mer med ett enda köpställe, just idag. Innebandytema. Martin är också med i ett inlägg, där han håller för gylfen med en bunt papper eftersom den var helt trasig och öppen..

* Jag talar för mig själv här, vet ju förstås inget om Pers tidigare eventuella modekarriär.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad härligt sagt av Per.

-Vad är stil för dig?
-Stil är hållning, en stark bålmuskulatur. Vilket jag inte har.

Hahahaha!

Anonym sa...

Väldigt förvirrande dock att det verkar finnas minst två Ann och två Johanna i er klass. Icke godkänt.

Johanna sa...

Jävligt snyggt observerat Hansen :) Det finns till och med tre Johanna, något som känns lite ovant för mig som i hela mitt liv varit ganska ensam med mitt namn.

Jag och Wiman fann varann redan på antagningsprovet. Det måste ju vara något med namnet.. Per har vissa problem när både jag o wiman svarar varje gång han ropar på "johanna". Nu har det istället övergått till att ingen svarar :)

Anonym sa...

Really, cute as a button, och bra smak Johanna :D