tisdag 16 oktober 2007

Om självporträtt, poker och rutschbanor

Måndagspokern igår var riktigt härlig, dels för att jag vann Omahan, och dels för att D var här på surprise-visit från Stockholm. Sånt gillar vi! (Ja Gus, detta är en uppmaning till att genast blogga opp pokerresultaten från de senaste två gångerna.)

Ikväll är det dags för del II i Per Hanstorps fotokurs. Jag och Johanna laddar med att berömma varandras bilder ;)
Temat vi haft i veckan är "Självporträtt" och jag hade verkligen velat lägga ner gigantiskt mycket mer tid än den timmen, eller så, jag hann med. Nåväl. Det ska bli väldigt skoj att få se allas bilder. Hoppas de är lagom bra. Så att man blir inspirerad men inte avundsjuk ;)

För övrigt skulle jag vilja berätta om ett gäng knäppa skyltar, och om en rutschbana. Men jag sparar det till en annan gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fakum är ju att dte är opp'bloggat sedan länge! Grattis till segern förresten :D Kram

Johanna sa...

jag såg det. förlåt! :)

och tack detsamma. =)