onsdag 19 september 2007

Prison Break

Inatt drömde jag att jag och några andra människor hölls fångna i en trång gatugränd. Det var ganska hemskt och det kom sylvassa knivar från taket som skulle skada oss. Med bland de kidnappade fanns dock komiskt nog Wentworth Miller, aka Michael Scoefield i Prison Break, vilket gjorde det hela lite mer uthärdligt. Att han fanns med där beror nog på att det första avsnittet av säsong 3 i sändes i USA igår. Jag ska se det ikväll och längtar redan.
Hur ska de ta sig ur det CostaRicanska fängelset? Kommer de jagas för mordet på kinesen? (och i så fall varför, herregud förklara situationen för nån bara!) Vad händer med Sarah? Blir de kvar i Centralamerika?
Har agent Mahone fortfarande en likadan mobil som jag?

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag har sett det första avsnittet nu. Upplägget inför säsong 3 har så mycket potential att jag bli alldeles till mig. Sjukt bra.

(sen menade jag såklart inte det CostaRicanska fängelset, utan det Panama:ska -hur säger man?- fängelset. Hur kunde ni inte upptäcka detta allvarliga misstag?)