tisdag 11 september 2007

Jag är kär

.. i den här grabben!
Herregud, finns det inga som helst gränser för hur cool man kan se ut när man är... 12?
Jag gillar att han rättar till tishan innan han sätter sig -precis som en riktig musiker- och att förstått att han ska titta in i väggen under mellanspelet sådär coolt. Som man gör. Och att att han satt sig i garaget för grymmaste akustiken. Sen har han snyggt hår också, och han sjunger ju som en hel gud. Och ser cool ut när han sjunger. Jag tycker om när folk ser coola ut när de sjunger.

Redan vid ordet "spreading" blev jag kär. Tror ni man kan få dispans för att få gifta sig med en 12-åring? Om 12-åringen är så tuff som den här grabben?

(På youtube finns fler klipp med honom. Lyssna exempelvis på det här! Ingen lätt låt, direkt. På några av sångerna spelar han dessutom piano.)

6 kommentarer:

Ann sa...

OH my god! JAG är kär. Vilken grabb! Blev helt glad när jag såg detta. Undrar vad Connor Oberst skulle säga? Han var ju 12 år när han gjorde sin första skiva. Nån borde tipsa honom och så kan Connor signa killen till sitt skivbolag. Ja!

Ann sa...

men du! det är ju en TJEJ! hahah då måste de först införa registrerat partnerskap i den delstat du tänker gifta dig med henne i. hehe. man såg det när man kollade på den länkade videon.

Johanna sa...

HAHAHA

är det en tjej!? näää
nu måste jag kolla igen.

Johanna sa...

hahahahha vad sjukt. jag kan inte tro att det är sant. men tänk om du har rätt?!

då är hon säkert 18 år också, eller nåt. haha fan vad roligt.

Anonym sa...

HAHAHAHA! Din vän Ann tipsade om det här inlägget och skrev att du trodde att Meghan var en kille... Fantastiskt kul! Hon är 20 år och, i allra högsta grad, tjej. Precis som Ann påpekade :) Men jättekul att fler än jag uppmärksammat henne! En riktig liten stjärna.

Johanna sa...

ja, det är faktiskt sjukt komiskt. en riktig chock

det tråkiga är att hon inte känns riktigt, riktigt lika cool längre. 12-årig kille tog ju priset. men rösten är grym, förstås.