torsdag 27 september 2007

Ebbot och Pizzeria Paris. (och Sasha, men han kommer först på slutet)

Dagens kändishändelse:
När vi satt på Pizzeria Paris idag strosade Ebbot fram och tillbaka utanför fönstret. Minst fyra gånger. Han var klädd i nåt svart och stort, som vanligt. Och han var skäggig. Som vanligt.

En rolig sak med Pizzeria Paris är förresten att de har cafétavlor på väggarna. Men det är inget café. Det är en pizzeria.

Edit:
[Jag talade just med D. Han tog lite udden av min kändishändelse när han stolt meddelade att han stött på Sasha från "Tim Hibbins och Sasha" i ett köpcenter i Stockholm idag. Herregud, så hysteriskt roligt. Sasha fånstirrade enligt uppgift på en lotto-kupong. Det kallar jag kändisspotting av hög kvalitet.]

10 kommentarer:

Le Tokbiff Total sa...

Det var jag som uppmärksammade tjockisen som en gång sjöng "We are all rewinding to get high". Dock toppar jag den sightingen. Senare på kvällen frågade Carl-Einar Häckner om jag skulle kissa, samt om jag var "väldigt kissnödig".

Düskland i morrn, cant wait!!

Björn sa...

tnx for the vote of confidence and btw, I have no idea whatsoever who these people are...are they, like, famous or something?
Iaf, ha det bäst!

Johanna sa...

haha.

jodå. Ebbot är Ebbot Lundberg, som är sångare i Soundtrack of our lives, som är rätt bra. Och har välrdens bästa bandnamn.

http://www.youtube.com/watch?v=tlXdXt-pNlg
http://www.youtube.com/watch?v=4WL15mwTPhk

Och minns du inte Sasha och Tim Hibbins från Luuk måste du kolla in länken. Haha, just i skrivande stund får jag ett sms av D. Han har sett Sasha igen. På samma ställe. Och fotat honom! Väldigt roligt.

Björn sa...

Och lilla Johanna, jag vet inte vem Sasha och Tim är...och känner dåligt till Luuk, jag har varit utomlands de senaste åren, pluggar och skriver en bok...har du inte snackat med Malin

Johanna sa...

du är förlåten :)

men vänta nu? malin? vem malin? jag hänger inte med riktigt.

låter dock spännande med boken! vad skriver du för bok? var har du bott nånstans?

Björn sa...

okej, Malin Askerlund alltså...är det inte via henne jag "känner" dig? http://www.askerlund.blogspot.com/
Iaf, jag har framför allt varit i Frankrike, Italien och Holland.
Min bok är autobiografisk och handlar om en ung mans sökande efter...något ;D

Johanna sa...

hm, nej.. jag känner faktiskt inte alls igen bloggen,. men den verkar himla kul att läsa :) får nog börja med det.

det är möjligt att jag läst den bloggen för länge sen, tappade bort alla länkar i mina favoriter när jag formatterade datorn. men jag känner inte igen vare sig bloggen eller tjejen på bilden :) dock känner jag igen namnet lite, tror jag. hmm, konstigt (!?)

boken låter spännande! ska den ges ut? när? var? hur? :)

Björn sa...

jag var ju säker på att det var genom Malin! Hon pluggar ju också journalistik i Gbg.
Boken är faktiskt spännande ;D tror den ska ges ut nästa år...har hållt på nu i 2 mån från & till, men har inte bråttom
Hoppas du hade kul i Deutschland!
Take care.

Johanna sa...

haha där ser man. jag ska klura ut vem hon är :) vilken termin går hon?
och hur känner du henne då?

ha en go kväll!

Björn sa...

haha, klura på, du ;D
Jag känner henne på samma sätt som jag känner dig...bloggen (och numera Facebook och msn).
Några av hennes vänner har jag också bloggat och msnat med...bl.a Emelie som ju är jättesnäll och lika öppensinnad som Malin, vilket jag tycker är viktigt...
Damn, hur kom jag till din blog då?
Och terminen? 2:a, kanske?
Iaf, ha en fantastisk kväll, Johanna!