onsdag 22 augusti 2007

Sunken

Idag har jag inte gjort någonting. Jag har suttit i trosor och tisha i köket, hela hela dagen, från morgon till kväll. Jag har knappt ens rört mig från fåtöljen, utan suttit här med laptopen i knät och sett några lostavsnitt, spelat Traveller IQ på facebook [jag är helt besatt] 26 gånger och under en duktig halvtimme fyllde jag i några försäkringsblanketter från IF angående mina stulna kameror.
Skönt att inte göra nåt särskilt, men dagen närmade sig nästan tråkigt-gränsen. Jag som inte trodde att jag kunde ha tråkigt. Jag är ju bra på att sysselsätta mig med menlösa saker :)


Det borde nästan vara förbjudet att vara en sån sunk som jag är idag. Eller så ska det premieras. Jag har inte riktigt bestämt mig än.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh baby! I can totally relate.

Björn sa...

haha, me2...men ta det lugnt...allt ordnar sig till slut...

Johanna sa...

oj jag lät kanske uppgivnare än jag menade..haha. I själva verket var det ju rätt skönt att dega med datorn i knät... :)

Fick bara ett uns av dåligt samvete för att jag inte var ute och aktiverade mig i sensommarvärmen, typ ;)