söndag 13 maj 2007

Jag älskar dig kan vi inte ha sex?

N säger till M:
"När jag blir full säger jag Jag älskar dig kan vi inte ha sex?, men när Du blir full, då är du sån här: Jag vill vara flummig och dra bögskämt ihop med mina kompisar. Det är lite tråkigt."
M svarar:
"
[viker sig av skratt]: Johanna, du FÅR citera N på bloggen i morgon!"

Tackar.

Jag fick se det mesta av hockeyn btw. Var kanske inte riktigt värt det, but still. Sen stod schlagerfestivalen på under vår förfest och man kunde glutta lite, om man ville, men då hade vi så trevligt att schlagern kändes mindre spännande. Jag har ingen aning om vem som vann.
Kvällen tog oss till fest på fotohögskolan. E från Ågrenska stod i dörren och sa "Heej J, du och ALLA dina vänner får komma in nu. Vi har ju praktiskt taget varit nakna ihop!" [med andra ord vi har jobbat på Ågrenska tillsammans och då bastar man varenda kväll vid havet. Dock ej naken ;)]

Träffade på extremt många välbekanta ansikten under kvällen och det var nice. Det hällregnade så mycket att mitt hår blev lockigt.

2 kommentarer:

Christopher sa...

Jag tror att jag möjligtvis kommer avlida av bakfylla. Men jag gifte mig med en tjej igår på fyllan, inte så värst illa pinkat. Vi kom fram till att det var romantiskare än ett Vegas-bröllop, lite spontant liksom fast utan kitsch-faktorn och en hobbypräst i elviskostym.

Johanna sa...

hehe. jag hälsade till och med på din nya fru igår! hanna hette hon va? söt. känner ni varann sen tidigare? ;)

hoppas att din baksmälla går över. snart. hela vår lägenhet luktar öl.