torsdag 26 april 2007

Dygna!

Kvällen som "inte skulle bli så sen" blev sen. Jag gick och lade mig halv 11 i förmiddags. Hade dock en fantastiskt rolig kväll. Från Stars and Bars till Kingen, till Pustervik, och sen efterfest hemma hos någon som hette D. D går inte i vår klass men alla som var på hans efterfest gör det..haha. Stackars människa.

Jonas ville vara med och fira Johans födelsedag idag, så halv 5 tog vi en taxi hit. Sen satt vi och pratade på innergården till halv 7, då vi gick in, lagade frukost och sjöng för Johan. Oerhört vacker sång med våra morgonstämmor. Han blev fantastiskt glad.
Klockan 8 hade jag en tid hos käk-doktorn, så jag åkte direkt till stan.
Läkaren kollade min käkled som knakar och låser sig ibland. Men det var inte så mycket att göra åt det, tydligen :) Alla mina leder är lite överrörliga, så det berodde antagligen på det. Jahaja, då vet man det. 700 spänn fattigare. Men bra att veta
Var ganska trött när jag satt i väntrummet och hade varit vaken i mer än 24 timmar. Vid tiotiden kom jag hem och fick äntligen slänga mig på sängen och däcka.

2 kommentarer:

Vitnos sa...

Jag går också hos käkdoktor, eller gjorde pga av mitt underbett.

Anonym sa...

Suck. 700 är mycket :-(