lördag 24 mars 2007

Free hugs!

Den här fina filmen blir jag nästan tårögd av.



Jonas föreslog häromdan att han och jag ska ställa oss på Avenyn en solig dag inom en snar framtid, och sprida lite kärlek genom att dela ut egna gratiskramar. Mycket bra idé. Jag är nämligen bra på att kramas. Det har Per T sagt. (Eller frågat, snarare. "J, du är rätt bra på att kramas va? Det ser ut så. Det är bra!")

EDIT: Jag blir inte nästan tårögd av filmen. Jag blir tårögd. Samt ryser. Japp, sån är jag :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Min syster och hennes kompisar gjorde precis så där i Nordstan en gång, det såg jättemysigt ut och är fullt genomförbart. Jag kan vara med, jag är i alla fall medelbra på att kramas.

Johanna sa...

nähä, inte medelbra. du är superbt duktig på att kramas! Klart du ska med!! ;)

C sa...

jag har nog sett den filmen 50 gånger. den fångar mig varje gång!

Klagan sa...

ja, visst är den grym! att det är i kramlösa (lösare än sverige iaf) Australien gör bara saken bättre. Guld.

Anonym sa...

hihihi guuud vad söta de är som kommer fram sådär lite blygt och försiktigt!! jag dör litegrann :P