lördag 31 mars 2007

Bloggen tar semester. Tillbaka April 11.

Det kan hända att några av er noterat att jag börjat skriva ut folks namn istället för att, som tidigare, endast ha med deras initialer. Vill bara klargöra att jag inte "glömt av mig", utan bara insåg hur löjligt det var att skriva initialer när alla (som känner mig) ändå kan räkna ut vem som är vem. Och för er som inte känner mig spelar det ju ingen roll.

Jag har ju mitt för- och efternamn, adress (med bild på lgh), uppgifter om vad och var jag pluggar och jobbar, bilder på mig och en hel massa sådan info på olika ställen på bloggen. Blev därför lite patetiskt att verka "hemlig" och skriva kryptiska bokstäver istället för vänners namn ;) Dock kändes det förstås jättenaket och läskigt att börja skriva ut namn (och inte alls lika catchy) så nu vet jag inte hur jag ska göra ändå. Synpunkter?

I morrn bitti åker jag och J-o-h-a-n (okej inte så läskigt) till Stockholm, och på måndag flygs det söderöver! Finalmente!
Över och ut, så länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt okej att nämna adnra vid namn - men jag brukar be om deras tillåtelse först. Sitter i ryggmärgen :-)

Ha det bäst på resan!

Anonym sa...

kanske man kan tycka att det är en sak att skriva massa info om dig själv, men en annan sak att skiva om någon annan... ovasett hur snällt det är. Initial är bra tycker jag. de som borde känna till folket du skriver om, kan ju som du säger räkna ut vem det är. andra kan det inte. är det inte så det ska vara? puss