tisdag 16 januari 2007

Sunflower Street

Om man Google Earth:ar* min adress får man upp en bild av min lägenhet tagen från vår innergård, i somras på min födelsedag. Vi var hemma den dagen, så om man haft super-avancerade datorer och program som i alla amerikanska filmer och tv-serier, hade alla kunnat skymta mig genom fönstret på fotot, när jag springer omkring i trosor med otvättat hår...scary!
*(Nej förresten, det är på hitta.se man får fram den bilden, google earth har en lite mer suddig en.)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Mysigt hus det ser ut att vara. I think. :)

Johanna sa...

=) det är det.

Anonym sa...

Hmm, är det så smart att din adress står här??

Johanna sa...

är det så osmart? den står ju i gula sidorna med ;)

jag tror inte att min blogg är så riktigt poppis att jag behöver börja vara rädd för stalkers =)

Anonym sa...

Ja, det är galet vad mycket information ma kan få bara av att sök upp en person på gula sidorna eller så...

Snart börjar de väl registrera ens civilstatus och inkomst också ;)

Anonym sa...

ja, på hitta.se har de ju börjat med födelsedagar i alla fall! fast jag har inte sett ditt namn på bloggen, så adressen gjorde det ännu lättare för mig! hahaha, nu lät jag som en stalker, sorry!