tisdag 9 januari 2007

Doable?

Efter att ha varit ledig länge har det varit riktigt kul (och bra för plånboken) att jobba lite de senaste dagarna.

Igår kväll kom jag hem från jobbet vid midnatt. Lämnade lägenheten klockan 6 i morse och åkte tillbaka hit. Nu ringde min chef på jobb nr.2 och frågade om jag kan tänka mig att jobba natten. Detvarkris. "Okej" sa jag, varpå hon meddelande att det var bra om jag kunde komma 16.30. ("Natten" liksom?) Och eftersom jag slutar 16.30 här så blir det 0 minuter emellan. Chefen hämtar mig dock här. Snällt.

Okej så 24,5 timmars nonstop work måste väl funka?

Än roligare är att arbetsgivare nr.1 just frågade om jag kan tänka mig att komma hit i morgon med. 30 minuter efter att jag går av natten. Då blir det 34 timmar nonstop work. Så nu sitter jag och funderar på om man pallar det. Jag tror på allvar att det går. Andra andningen och allt det där.

Inga kommentarer: